09367162522 | تکنیک های خرید و فروش املاک
ورود ثبت نام

تکنیک رنج و لذت در فروش

1399/01/09

رنج و لذت یک احساس است که زمان خرید مشتری در او ایجاد می شود. شما چطور می توانید این حس را در او ایجاد کنید و باعث شوید او بیشتر خرید کند ؟ تا بحال شده است بگویید اجناسی خیلی کم در بازار مجود باشد ویا قیمت این محصول در حال افزایش باشد و زمانی که این اطلاعات را مشتریان می دهید مشتری بیشتر از شما خرید می کند.

درواقع مشتری می خواهد سود بیشتری از معامله ببرد وقتی در مواقع خرید احساس خطر می کند. و فرصت سود بیشتر را می بیند بیشتر خرید می کند. شما برای ایجاد این احساس چکارهایی انجام می دهید؟

برای تخفیف های خود محدودیت زمانی مشخص کنید. و ساختار تعیین کنید. زمانی که در کار مشاور فروش مشغول به کار بود مشتری که بعد از بازدید خانه و پسند ملک مورد نظر تردید در خرید خانه داشت و ابراز نگرانی نسبت به قیمت بالای ملک داشت . ازاو پرسیدم حسی شما زمانی که دراین خانه سکونت دارید چیست ؟ با خرید این خانه خوشحالی خانواده ی شما چقدر مهم است ؟ اینطور شد که مشتری حس بهتری نسبت به خرید پیدا کرد و یا زمانی که نسبت به مبلق کمسیون قرار داد از من سوال می کردند مبلغ را کاملا توافقی اعلام می کردن و ابراز علاقه می کردم که برای من کمک به شما و رضایت مشتری مهم است نه مبلغ کمسیون زیرا اگر برای شما خانه ای خوب تهیه کنم می توانم از طریق شما مشتریان جدیدی پیدا کنم یا برای خرید دیگر شما خودم در خدمتتان باشم و اینا برای من اهمیت بیشتری دارد تمام این ها احساسات مشتری را بیشتر برانگیخته می کند و حسی بهتری از خرید با شما در او ایجاد می شود.

و یا شما به عنوان فروشنده ی محصولات خانگی و یا پوشاک ببینید چطور می توانید حس بهتری در خرید او ایجاد کنید از سوالاتی چون ...

همسر شما بیشتر از این محصول خوششان نمی آید ؟

برای چه کسی این محصول را می خواهید تهیه کنید ؟

این محصول را افراد عادی خریداری می کنند محصولی دارید که تنها برای افراد خاص هستندو هر کسی توانایی خرید آن را ندارد ؟ (فراموش کنید که هر زمان به مشتریان بگویید هرکسی نمی تواند این محصول را تهیه کند مشتری بیشتر برای خرید این محصول ترقیب می شود)

هنرمندان یا افراد سرشناس این محصول خریداری می کنند.

نظرات کاربران

نظر خود را ارسال نمایید