09367162522 | تکنیک های خرید و فروش املاک
ورود ثبت نام

انضباط فردی مشاوران املاک ( آموزش مشاور املاک )

1399/01/10

انضباط فردی در فروش

   خواه یک فروشنده باشیده‌ی معمولی باشید یا صاحب شغل باشید،برای تمرکز برگسترش فروش درهرساعت از هر روز کاری ، نیاز به انضباط فردی دارید.

بازاریابی و فروش برای رشد و بقای کسب و کاربسیار ضروری است.اگر شما مدیرفروش یا صاحب کسب و کار هستید

باید برنامه‌ی خود را طوری طراحی کنید که توجه بیشتر فروشندگان بیشتر روی مشتریان باشد تا روی گسترش کسب وکار اگر مشتریان بالقوه نباشند گسترش کسب و کار معنایی ندارد کاغذ بازی ها را بزارید کنار و درساعات رفت و آمد مشتریان تمرکز خود را روی فروش بگذارید و کاغذ بازی ها را بگذارید برای بعد ساعات فروش یکی از مهم ترین سوالاتی که به عنوان فروشنده یا رئیس باید از خود بپرسید این است که آیا کاری که درحال حاضر انجام می دهد به فروش می انجامد؟ و بدانید که هرکسی که با شما به کار فروش می پردازد این سوال را ازخود بپرسد .

توجه داشته باشید که زمان ارزش بیشتری دارد هرچقدر زمان بیشتری داشته باشید فروش بیشتری دارید به کارکنان خود حتما مدیریت زمان را آموزش دهید. اگر خریدار نیست یا دربازار دکود چکاری انجام می دهید یا بهتر نیست در زمانی که کار کمتری دارید آموزش ببینیدو تیم خود را آموزش دهید.

شما به ندرت می‌توانید بگویید فروش بعدی شکا از کجا خواهد آمد، بنابراین باید مشتریان زیادی به تور انداخته و آن ها صحبت کنید. فروش به خودی خود،دست شما نیست بلکه توسط عوامل مختلفی کنترل می‌شود که شما تاًثیر کمی در آن ها دارید و قانوس این است ((هرجا هستی ، با هرچی داری کاری انجام بده))

برای داشتن فروش درمقادیر بالا، باید برای هر روزتان و هرهفته و برای سال های آینده برنامه ریزی داشته باشید.

این روابط را درفروشتان بررسی کنید

رابطه مستقیم بین تعداد مشتریان آینده که ملاقات خواهید کردو تعداد طالبان محصولات و خدمات شماوجود دارد که می‌توانید با آن‌ها صحبت و ملاقات کنید وجود دارد.

رابطه‌ مستقیمی بین تعداد کسانی که شما با پیشنهادات و معرفی پیگیری شان می‌کنید و تعداد فروش هایی که انجام می دهید و جود دارد همچنین می‌توانید به آن به عنوان قیف فروش نگاه کنید.

ازقسمت بزرگ قیف هواخواهان محصولات و خدمات شما وارد می‌شود.

قسمت دوم قیف معرفی محصولات است.

قسمت سوم جایی است که پیگیری می کنید و معاملع را به انجام می رسانید.

سریع بایشد: باید نظمی برای خود ترتیب دهید که اولین تماس های تلفنی از اولین تایم شروع کاری شروع کنید نگران جواب ندادن یا خواب بود مشتریان نباشید اگر هم جواب ندهند با شما تماس خواهند گرفت از پیگیری شما هم خوشحال خواهند شد و تشکر خواهند کرد تماس ها بر اساس محله و نوع خریدار و توان خرید جدا کنید و به هردسته زمان مشخصی تماس بگیرید .

هرروز صبح برنامه هایی که قرار است تا شب انجام بدهید را مورور کنید و کاری را به تعویق نیندازید در تماس های تلفنی بیشتر سوال کنید و بیشتر گوش دهید تا بیشتر صحبت کنید . هر روز برای خود هدف فروش داشته باشید خود موظف کنید که در روز یا ماه باید این مقدار فروش انجام دهید و تا به هدف فروش خود نرسیده اید دست از تلاش برندارید.

هیچ وقت زمان را از دست ندهید در زمان هایی که فروشنده نیست حتما زمان خود را به آموزش های تخصصی فروش خود اختصاص دهید تا جایی که می توانید درباره‌ی زیر بم فروش خود اطلاعات کسب کنید محصولات را مانند که فروشنده‌ی حرفه‌ای معرفی کنید.

این را بدانید که اگر مرتب همان کاری را انجام دهید که فروشندگان موفق انجام می‌دهند هیچ‌کس نمی‌تواند مانع رسیدن شما در موفقیت شود. بدانید که هرفروشنده‌ای که جزو ۱۰ درصد اول فروشنده‌ها بوده زمانی همان فروشنده جز‌ ۱۰ درصد آخر بوده است.

حال انضباط فردی در کار املاک می تواند به صورتی باشدکه یک مشاور هر روز باید قبل ساعت9

سر کار باشد تا برنامه ی روز خود خود را بچیند و دیگر اینکه هر روز موظف است  تا سر تایم به مشتریانش قرار بزارد و تمام کار هایی را که آن روز برنامه ریزی کرده سرویس مشتری ، فایل یابی و تماس های تلفنی که باید در آن روز زده شود را همگی انجام دهد، هرروز بهترین تیپ و ظاهر را داشته باشد .  در واقع انضباط فردی کار است که باید انجام بدی در زمانی که باید انجام بدی چه بخوایی چه نخوایی .

نظرات کاربران

نظر خود را ارسال نمایید