09367162522 | تکنیک های خرید و فروش املاک
ورود ثبت نام

داستان فروشت رو بگو

1399/01/14

داستان فروشت رو بگو

حتما از تجربیات ارزشمند فروشت برای مشتریانت بازگو کن و تا جایی که می توانی از تجربیات با ارزش فروشت برای مشتریان تعریف کن از جزییات پرهیز کن تا بیشتر مشتریان شما را درک کنند. از تحریف و بزرگ گویی پرهیز کنید.

مشتریان همیشه دنبال داستان هایی هستند که با تجربیات آن ها نزدیکتر باشد. پس بگو، داستان های فروش همکاران موفقت رو بگو و یا مشتریان موفقی که همیشه با تو کار می کنند و پیشرفت می کنند از مشتریانی که قبلا خرید خوبی از شما داشته اند فیلم برداری کن و در فضای مجازی صحبت هایشان را درباره ی تجربه خرید از شما را با مشتریان جدیدت به اشتراک بگذار درباره رکود اقتصادی سال های گذشته داستان بگو درباره ی فروشندگان رغیبت و تفاوت خود با آن ها بگو طوری داستانت رو تعریف کن که آن ها با تو درباره ی موفقیت درکارت حس همزاد پنداری کنند.

همش خود نگو از تجربیاتد با دیگران بگو و شکست هات و موفقیت هات درفروش خریداران همیشه می خواهند از یک فروشنده ی با تجربه خرید کنند و مشاوره بگیرند آن ها دوست دارند از شخصی خرید کنند که تجربه ی مشابه با زندگی آن ها داشته باشد. داستان های انگیزشی می تواند انرژی آن ها را بالا ببرد و داستان های پند آموز می تواند به آن ها مشاوره دهد .

با داستانهایت آن ها را درگیر کن طوری که هروقت به محصولی که از شما خریداری کرده اند نگاه می کنند یا شما بیوفتند. بعضی وقت داستان های درد دلت نیز می تواند کمک کند . البته که درباره نیاز مالی نباشد.

ازمدیرموفقت بگو و داستان های صادقانه ی او را تعریف کن. بگذار مشتری خودش تصمیم بگیرد که از شما خرید کند. زمانی که او هم به شما داستاهایش را گفت بدان که موفق شدی با او ارتباط مؤثری برقرار کنی .

ازشباهت های او با مشتریان موفقت بگو و به او تبریک بگو از اشتباهاتی که مانند مشتریان قبلی مرتکب نشده است بگو .

نظرات کاربران

نظر خود را ارسال نمایید